Ny medlem

Vi välkomnar alla crossförare som vill köra cross och ha roligt, tjej, kille, ung, gammal, elit eller motionär, oss kvittar det. Här har alla en plats!

Vår förening bygger helt på ideelt arbete från medlemmarna. Vi förväntar oss att du som medlem är villig att ställa upp för klubben vid de olika arbetstillfällena, detta är ett måste för att klubben ska kunna drivas.

Välkommen att bli ny medlem genom att maila motorklubbsosdala@gmail.com ange namn, personnummer, mobiltelefon och mailadress till alla familjemedlemmar. Ni kan även kontakta någon i styrelsen om ni har några frågor.

Kostnad 2024 är 1 000 kr för hela familjen. Inbetalas via swichnr: 123 085 13 94. Fyll i namn, personnummer och mobiltelefon så vi ser vem som har betalt. När ni betalt får ni köra under alla öppningsdagar hela säsongen utan att betala mer.

Vi har som krav att man åtar sig minst 1 jourtillfälle per säsong. Detta innebär att man på valt datum tar hand om och ansvarar för öppningen av banan, uppdelning av träningstiden samt för kiosken. Söndagen innan jour får ni ett sms med all information ni behöver inför jourveckan som är tisdag, torsdag och lördag. Jourlistan finns under rubriken jourlista 2024 på denna sidan.

Det går även bra att prova på först innan ni bestämmer er och även då ska ni kontakta någon i styrelsen.

Vi önskar er varmt välkomna!